محمد طاهرمحمد طاهر، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مرد کوچک

مرد کوچک

1392/4/11 13:32
نویسنده : آرزو مرادی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اسم من محمد طاهر هست ، من ساعت 2/35 دقیقه روز 28 خرداد 1392 در بیمارستان عرفان به دنیا اومدم . اول تولدم خیلی مامان و بابا رو اذیت کردم چون یه مرسضی کوچولو داشتم که باعث شد دو هفته اول زندگیمو از مامان و بابام دور باشم و توی دستگاه پیش پرستارهای مهربون باشم . من ازروی هشتم تولدم تونستم شیر خوشمزه مامانم رو بخورم( هشت روز خوراکی به این خوشمزگی رو از دست دادم ) ولی توی این یک سال و اندی جبران کردم و غصه هم نمی خورم . راستی من روز سیزدهم به خونمون رفتم و بابا برام یه گوسفند کشت . اون روز خیلی ها خونمون بودن ( مامان نرگس ، بابا علی ، عزیز منظر، عمه مهدیه ، خاله فهیمه ، خاله افسانه ، خاله نازنین ، خاله نسرین ، دایی محمد رضا ، مهدی ، عمو امیر ، عمه دولت ، مامان و بابام ) همه از دیدن من خوشحال بودن و اون روز کلی کیف کردن و بهشون خوش گذشت . ولی من فقط دوست داشتم بغل مامانم باشم آخه خیلی دلم براش تنگ شده بود. بابام هم مثل پروانه دور من می چرخید حواش به این بود که کسی یواشکی منو بوس نکنه و اسفند برام دود نکنن و .... (اینها توصیه های دکترم بود) خلاصه من به دنیا اومدم و با تاخیر به خونمون در آغوش گرم مامان و بابام رفتم . این بود شرح حال اولیه من برای آشنایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین
11 تیر 92 14:24
سلام اميدوارم حالتون خوب باشه. خواستم بگه نيکو تو مسابقه ي ني ني وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمايت کنيد و بهش راي بديد يه دنيا ممنونتون ميشيم. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com/
atolie
11 تیر 92 14:25
با سلام خدمت شما. به وبلاگ آتليه اي کردن عکس کودکان سر بزنيد.شايد براي فرزند دلبندتان مناسب باشد. آدرس وبلاگ http://atolie-nazanin.loxblog.com
قشنگترین اتفاق زندگی
3 شهریور 92 13:19
سلام عزیزم فکر می کنم سال به دنیا اومدن گل پسرتو اشتباه نوشتی



چرا؟]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد کوچک می باشد